بر سر کوی دلارام ، به جان می‌گردم







بر سر کوی دلارام ، به جان می‌گردم  

 

 

 

 

بر سر کوی دلارام ، به جان می‌گردم

روز و شب در پی دل ، گرد جهان می‌گردم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

غم دوران جهان کرد مرا پیر و چه غم

بخت اگر یار شود باز جوان می‌گردم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

دیده‌ام طلعت زیباش که آنی دارد

این چنین واله و مست از پی آن می‌گردم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

تا نسیمی سر زلف تو بیابم چو صبا

شب همه شب من بیمار به جان می‌گردم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

ناوک غمزه جادو به من انداز که من

پیش تیرت ز پی نام و نشان می‌گردم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

تا مگر نوش لبی چون تو به من باز خورد

چون قدح گرد لب نوش لبان می‌گردم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

تو چو گل در تُتُق ِ غنچه و من چون بلبل گرد

خرگاه تو فریاد کنان می‌گردم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

دامن از من مکش ای سروکه در پای تو من

می‌دهم  بوسه و چون آب روان می‌گردم

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 

تو مکان ساخته‌ای در دل سلمان وانگه

من مسکین ز پیَت کون و مکان می‌گردم ...

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

مجتبی
ساعت21:27---10 شهريور 1392
سلام دوست عزیز .دوست داری از این همه وقت که تو اینترنتی با گذاشتن فقط فقط فقط 5 دقیقه درامد بدست بیاری .اگه دوست داری به وبلاگ من بیا .من تو همه مراحل راهنمایت میکنم تا به بهترین درامد برسی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته اي از يك عاشق به نام :Nsm2| یک شنبه 10 شهريور 1392برچسب:, | 20:48 | + | موضوع: <-CategoryName-> |